Joanna Chmielewska Zone
http://chmielewska.pl/

Senne mary :)
http://chmielewska.pl/viewtopic.php?f=3&t=309
Strona 10 z 70

Autor:  betka [ śr kwie 11, 2007 2:47 pm ]
Tytuł: 

no TY! :wink:

Autor:  aga_adv [ śr kwie 11, 2007 3:20 pm ]
Tytuł: 

oj agnes - faktycznie szkoda torebki. nei trzeba bylo... :)

Autor:  Tessa [ śr kwie 11, 2007 3:23 pm ]
Tytuł: 

Lyzeczka, go, lyzeczka! :wink:

Autor:  agnes [ śr kwie 11, 2007 4:39 pm ]
Tytuł: 

A na ktorym to rondzie bylo, betka? Bo ja tak ze 2 razy dziennie przejezdzam tylko przez to na Powstancow. :)
A torebke mam lekka strasznie, wiec raczej krzywdy nie zrobilam. :wink:

Autor:  Finetka [ śr kwie 11, 2007 4:40 pm ]
Tytuł: 

A w moim śnie był dom, który w środku wyglądał, jak zwykły dom mieszkalny, parterowy, podzielony na mieszkania z których jedno było moje.
Po obudzeniu jakiś czas dumałam o co tu może chodzić.

Autor:  Legs [ śr kwie 11, 2007 7:41 pm ]
Tytuł: 

mnie za to śnili się ludzie z pracy - ale managerowie. Najpierw moja team leaderka, która kazala mi iśc do lekarza, bo mocno przeziębiona siedziałam (ech, prorocze),a potem sam GłównoDowodzący (general manager) Leo - byliśmy na jakiejś delegacji w Warszawie, był bardzo późny wieczór, za oknami rozświetlona Wszawa, a myśmy z Leo na tym balkonie dyskutowali o oświetleniu Wszawy :shock: po angielsku! boze, jak ja sie umęczyłam w tym śnie..

Autor:  betka [ śr kwie 11, 2007 9:15 pm ]
Tytuł: 

Agnes na wrocławskim! Powstańców właśnie!! :lol:

Autor:  agnes [ śr kwie 11, 2007 9:31 pm ]
Tytuł: 

Bardzo lubie to rondo. :mrgreen:
Jezdze tamtedy do pracy (i z powrotem). Zreszta mieszkam w okolicy od 7 lat. Ladnie tam jest. Zielono. Kwiatki kwitna. Publiczny kibelek stoi... :lol:
Tylko tak sobie mysle, jak ja tam kogos torebka walilam, jak ja tam przenigdy nie wysiadam? #-o

Autor:  serdunio [ czw kwie 12, 2007 6:03 am ]
Tytuł: 

matko jedyna, kreminal no! :)
agnes - nie ma co sie wykrecac, ten jeden raz sobei wysiadlas i walilas torebka i tyle! :)

Autor:  betka [ czw kwie 12, 2007 6:33 am ]
Tytuł: 

A moze to jakaś przepowiednia? Hihihi Myślałam , nie wiadomo dlaczego, że jeżdzisz do pracy od strony Grundwaldzkiego :wink:
kibelka nie widziałam :|

Autor:  agnes [ czw kwie 12, 2007 10:17 am ]
Tytuł: 

betka pisze:
pracy od strony Grundwaldzkiego

Grunwaldzki tez jest fajny, tam studiowalam :)
A teraz to sobie zasuwam 17 z petli na Klecinie do PDTu. :)

Rany, a na rondzie to ja chyba nie bede wysiadac! Bo za co ja tego goscia walilam? Chyba musial mi cos zrobic, nie?! :shock:

Autor:  betka [ czw kwie 12, 2007 10:40 am ]
Tytuł: 

Grunwald..hihihi A bitwa była na rondzie. ciekawe. Pytia jakas jestem? Nie wysiadaj po prostu przez tydzień w poblizu ronda. Mi sie nic nie śni, a jezeli już to coś te sny oznaczają :wink:

Autor:  serdunio [ czw kwie 12, 2007 2:06 pm ]
Tytuł: 

agnes pisze:
Grunwaldzki tez jest fajny, tam studiowalam

a ja na wybrzezu wyspianskiego :P

Autor:  Finetka [ czw kwie 12, 2007 3:29 pm ]
Tytuł: 

Finetka pisze:
A w moim śnie był dom,

widzę, że pominęłam istotną informację ze snu, bo ten dom był domem tylko w środku, a tak na zewnątrz był to pociąg /nie wiem jaki, ale chyba elektryczny/

Autor:  betka [ czw kwie 12, 2007 5:21 pm ]
Tytuł: 

:lol: :lol: :lol:

Strona 10 z 70 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/