Joanna Chmielewska Zone
http://chmielewska.pl/

Co teraz czytasz?
http://chmielewska.pl/viewtopic.php?f=3&t=82
Strona 477 z 483

Autor:  Legs [ pn kwie 04, 2016 9:45 am ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

ja właśnie czytam trzeciego Mroza :) Wciąga chyba najbardziej.

Autor:  DoubleB [ pn kwie 04, 2016 9:52 am ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

Mi sie juz ten pierwszy spodobal. Minimalnie "przynudzal" prawnymi wywodami, ale jak sie przyzwyczaic, to fajnie sie czyta.

Autor:  Kanarek [ pn kwie 04, 2016 1:27 pm ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

zdałam teoretyczny na prawo jazdy, więc nie będę już ciągle tłukła testów to może moje czytelnictwo coś drgnie :)

Autor:  DoubleB [ pn kwie 04, 2016 1:47 pm ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

Gratuluje!!!

Autor:  Kanarek [ pn kwie 04, 2016 1:51 pm ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

a dziękuję, łatwiejsza część za mną ;)

Autor:  Legs [ pn kwie 04, 2016 1:52 pm ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

Brawo :)

Autor:  Kanarek [ pn kwie 04, 2016 2:13 pm ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

dzięki :) niestety za kółkiem jestem typową blondynką, mylę lewą stronę z prawą,
egzamin wewnętrzny praktyczny to był dopiero popis z mojej strony,
dlatego na państwowy jeszcze się nie wybieram

Autor:  DoubleB [ wt kwie 05, 2016 9:34 am ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

no to cwicz sie :) ;)

Autor:  Legs [ wt kwie 05, 2016 9:49 am ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

Kanarek, a masz plan kupna auta po zdanym egzaminie? Czy masz auto już?

Autor:  Kanarek [ wt kwie 05, 2016 11:34 am ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

Będę kupować.

Autor:  Legs [ wt kwie 05, 2016 11:38 am ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

fajnie ;)

Autor:  Kanarek [ wt kwie 05, 2016 12:09 pm ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

Tak naprawdę to już się nie mogę doczekać. Najpierw nie miałam chęci w ogóle do tego prawka. Nadal mnie przeraża jeżdżenie. I średnio sobie radzę. Ale już bym chciała mieć swoje autko, wsiąść i pojechać tak gdzieś przed siebie.

Autor:  DoubleB [ wt kwie 05, 2016 1:13 pm ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

bo to Madzia bardzo fajna rzecz. Juz nie möwie, ze takie rzeczy jak zakupy czy podobne, ze to wielka ulga, ale tak spontanicznie wsciacs w autko i wyjechac z miasta... jeeejuuuu jakie to uczucie wolnosci mi to dawalo po rozstaniu. I tez sobie jezdzilam, sam wyjazd nad jakies jezioro to juz bylo przezycie -zreszta co tu ukrywac, nadal dla mnie jest, Auto to wspaniala sprawa

Autor:  Kanarek [ wt kwie 05, 2016 2:54 pm ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

Póki co muszę zdać praktyczny. Zapisałam się najpóźniej jak się dało taka jestem odważna :tongue:

Autor:  Asix [ wt kwie 05, 2016 8:11 pm ]
Tytuł:  Re: Co teraz czytasz?

a jak już zdasz, to może ja w końcu się zdecyduję iść na prawko ;)

Strona 477 z 483 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/