Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy Dzisiaj jest pn maja 29, 2017 6:49 am



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
 Która podoba się mniej? 
Autor Wiadomość
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 2:36 pm
Posty: 2021
Lokalizacja: Gdańsk
Post Która podoba się mniej?
http://chmielewska.pl/index.php?name=PN ... 4a6430ac9e

betka pisze:
Konie uwielbiam i dostaję małpiego rozumu. Raz mąż mnie zawiózł z ciekawości i w końcu uwierzył, że nie można mnie tam wpuszczać. W pokera już dawnoi zabronił mi grać. Kretynieje dokumentnie i wciąga mnie po cebulki włosów. Dopóki go nie ograłam to sie nie stawiał.


sob sie 26, 2006 4:18 pm
Wyświetl profil WWW
Post 
zdecydowanie tylko raz przeczytałam do tej poty poradniki "jak wytrzymać..." owszem zabawne miejscami ale jakoś do nich nie wrócę tak mi się wydaje...

natomiast wspomniane "Lądowanie w Garwolinie" jest boskie :D


ndz paź 15, 2006 6:41 pm
Post 
Do poradników nie ciągnie mnie:( natomiast jedyna powiescia,przez która nie przebrnełam i zostawiłam po przeczytaniu ok 30 str. jest Dzikie białko-nie mam zielonego pojecia dlaczego nie przypadło mi do gustu.Czytałam ich juz do syc duzo i jestem zachwycona twórczoscią pani Joanny.


śr sty 16, 2008 2:48 pm
Bezlitosny admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 24, 2006 11:00 pm
Posty: 16391
Lokalizacja: okolice Łodzi
Post 
o Dzikim białku to już hohohoh było pisane .... ;) I różne teorie. Albo się lubi,albo wcale :]

_________________
Gdyby nie internet, nie wiedzialbym ze na swiecie jest tylu idiotow.
[S. Lem]


śr sty 16, 2008 7:55 pm
Wyświetl profil
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 09, 2007 5:09 pm
Posty: 4045
Lokalizacja: lublin
Post 
co do poradnikow przeczytalam raz i tez nie przemowily do mnie,a dzikie bialko przeczytalam do konca,choc rzeczywiscie jest trudne.

_________________
-To już nie chcesz rozbebeszać worków?-wyzłośliwiła się słodko Alicja.


śr sty 16, 2008 8:02 pm
Wyświetl profil
Szajkowiec

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:13 pm
Posty: 10647
Lokalizacja: Chrzanów
Post 
A te buty do rozsypania nad Ameryką...?


śr sty 16, 2008 8:05 pm
Wyświetl profil
Bezlitosny admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 2:51 pm
Posty: 9159
Lokalizacja: Gdańsk
Post 
albo Lesio porwany przez dzika :lol:

_________________
"If you can't say anything nice about somebody, don't say anything," Obrazek


czw sty 17, 2008 4:39 pm
Wyświetl profil
Post 
no wiec, smialo juz moge stwierdzic które pozycje naleza do tego grona, owszem z przykrością musze je wymienić, ale mam kilka pozycji, ktore nie wzbudzaja we mnie takich uczuć jak ukochane, a więc:
-Prawnuczka
-Bariera
-Lesio
-Białko
-Florencja - początek tak do 40 strony normalnie dla mnie piekło stanowi, probowalem zaczynac od 41 strony, ale wtedy tez mi staje czytanie, bo nie moge odeprzec wrazenia wyrwania :lol:
-Rzeź
-Poradniki

Raczej prędko do nich nie zajrze, ale za pare lat mozliwe ze odswieżę :wink: i zobacze czy uczucia sie nie zmieniły


ndz mar 30, 2008 6:36 pm
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:29 pm
Posty: 3238
Lokalizacja: Gdańsk
Post 
no proszę a ja Florencję bardzo lubię

_________________
Obrazek


ndz mar 30, 2008 9:20 pm
Wyświetl profil
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 5:56 pm
Posty: 15495
Lokalizacja: Wielkopolska
Post 
ja rowniez Florencje lubie :)

nie podchodza mi lesio i bialko, i te najnowsze: rzez, kretka i zapalniczka tak srednio rowniez.

_________________
Abonent niedostępny być może do odwołania.


ndz mar 30, 2008 9:53 pm
Wyświetl profil
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 09, 2007 5:09 pm
Posty: 4045
Lokalizacja: lublin
Post 
a ja lubie i te najnowsze i Florencje,najmniej poradniki.

_________________
-To już nie chcesz rozbebeszać worków?-wyzłośliwiła się słodko Alicja.


pn mar 31, 2008 10:03 pm
Wyświetl profil
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:26 pm
Posty: 4447
Lokalizacja: Łagiewniki nie święte!
Post 
Ja tylko najstarsze, ale i tak jest ich sporo :lol:

_________________
co nas nie zabije to wzmocni!


wt kwie 01, 2008 8:18 am
Wyświetl profil
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:30 pm
Posty: 88
Lokalizacja: Łódź
Post 
Białko jest świeeetne :D Lesio też, a Lądowanie w Garwolinie po prostu genialane :) co kto lubi. ja nie lubię poradników, przeczytałam bo to Chmielewska, tak samo podchodzę do nowych książek, kupuje, bo to Chmielewska.

_________________
"Słabi śnią nocami, a odważni w dzień"


pt paź 03, 2008 6:05 pm
Wyświetl profil WWW
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 10, 2008 2:08 pm
Posty: 1896
Lokalizacja: wielkopolska
Post 
Poradniki mogą być, ale tylko raz przeczytałam "Autobiografię". Teraz jest już 7 tom i zastanawiam się czy nie będę musiała odświeżyć całości #-o

_________________
"...życie to taki dziwny prezent. Na początku się je przecenia(...) potem się go nie docenia(...)W końcu kojarzy się, że to nie był prezent, ale jedynie pożyczka" - Eric-Emmanuel Schmitt "Oskar i pani Róża"


sob lis 29, 2008 3:36 pm
Wyświetl profil
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 9:53 pm
Posty: 231
Lokalizacja: Zza Mórz
Post 
A mnie właśnie Lądowanie jakoś sie nie specjalnie podobało - ale to bylo jakieś naście lat temu, kiedy twierdzilam że nie lubię fantastyki czy sci-fi i do głowy by mi wtedy nie przyszło, że książki typu Harry Potter mnie w przyszłości wciągną! wiec może powinnam teraz znowu przeczytać i zweryfikować poglądy ;-)


śr sty 21, 2009 8:51 pm
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF. sem pozycjonowanie stron seo phpbb3 styles