Snoop Dogg inwestuje w Klarna
Z pewnością znacie Klarnę, pośrednika płatności internetowych, który pozwala Ci na ‘pożyczkę’ i zakupy, nawet kiedy nie masz na nie pieniędzy. Dzięki temu rozwiązaniu i kilku innym, Klarna stała się jednym z najbardziej popularnych metod płatności na świecie, a jej CEO – Polak, Sebastian Siemiątkowski znalazł się na liście najbogatszych ludzi na świecie Forbes. Co jednak amerykański raper ma wspólnego z pośrednikiem płatności, Klarna?
Otóż, Klarna postanowiła wykorzystać potencjał jaki drzemie w muzyce. Snoop Dogg stał się żywą ikoną pop kultury, a jego utworów słuchają miliony ludzi. Raper stał się twarzą nowej kampanii reklamowej zwanej ‘Get Smooth’ i oficjalnie zmienia swój pseudonim artystyczny na Smooth Dogga. O co chodzi? Smooth oznacza coś przebiegającego bez zakłóceń i w tym wypadku odnosi się do oczywiście do transakcji, które realizuje Klarna. Snoop Dog nie tylko stał się nową twarzą Klarna, ale i udziałowcem w firmie.
Filmy z udziałem Snoop Dogga w kampanii reklamowej można już oglądać na Youtube. Poniżej przedstawiamy jeden z nich. Jak Wam się podoba?
Spot reklamowy niektórym może się wydawać zabawny, innym genialny… a naszym zdaniem udowadnia jak bardzo doświadczony jeśli chodzi o marketing. Sam zresztą przyznaje w wywiadzie dla Forbes, że nie są to jego pierwsze kroki w biznesie.
Klarna rozpoczęła swoją kampanię reklamową jako dostawca usług płatniczych,które przebiegają bez żadnych zakłóceń znacznie wcześniej, bo już 2 lata temu.
Snoop Dog wcześniej był inwestorem na bardzo wcześnym etapie firm takich jak Eaze (legalnego dostawcy marihuany w Kalifornii, Reddit, platformy dyskusyjnej i aplikacji handlowej bez prowizji – Robinhood.
Siemiątkowski w taki sposób podsumuje współpracę z raperem:
Musimy przyznać, że początki współpracy ze Snoop Dogiem wyglądaja bardzo interesująco, a same filmy reklamowe nie tylko są doskonałym przykładem kampanii promocyjnej, co rebrandingu i nadawania nowego obrazu marce.