Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy Dzisiaj jest sob lip 11, 2020 5:13 am



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 450 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Następna
 Postulaty do Adminów ;) 
Autor Wiadomość
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 11:06 pm
Posty: 3676
Lokalizacja: Tychy
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
jeden jedyny mi z nich w miare pasuje - subsilver. To sobie ustawilam i juz przestaje marudzic :) Jeszcze czekam na szybka odpowiedz i bedzie git

_________________
Więcej osiągniesz z pomocą miłych stów i pistoletu, niż używając tylko miłych słów. [Al Capone]


sob lip 04, 2009 1:43 pm
Wyświetl profil WWW
Bezlitosny admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 2:51 pm
Posty: 9160
Lokalizacja: Gdańsk
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
wybrałam sobie 360Elite :D
ale zmieniłam na 4 poziom SEO nie jest ciemny, ale podoba mi się :D
mam tu opcję online przy avatarku użytkownika

_________________
"If you can't say anything nice about somebody, don't say anything," Obrazek


sob lip 04, 2009 2:31 pm
Wyświetl profil
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 11:06 pm
Posty: 3676
Lokalizacja: Tychy
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
Na moim tez jest ta opcja ale zauwazylam ja dopiero teraz dzieki tobie

_________________
Więcej osiągniesz z pomocą miłych stów i pistoletu, niż używając tylko miłych słów. [Al Capone]


sob lip 04, 2009 3:05 pm
Wyświetl profil WWW
Grupa trzymająca władzę
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:42 pm
Posty: 24905
Lokalizacja: Za Wielka Woda
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
matko i corko. probowalam sobie znalesc styl i w wiekszosci z nich w ogole nie moglam znalesc gdzie kliknac zeby napisac odpowiedz :?
nic to baska, szukam dalej... podoba mi sie ten360 elite (to chyba z xbox'a jest? :) ) teraz mam ten co finetka ale ja potrzebuje ciemny :) obaczym


sob lip 04, 2009 3:42 pm
Wyświetl profil WWW
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 11:06 pm
Posty: 3676
Lokalizacja: Tychy
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
Nie bola was oczy od ciemnego tla?

_________________
Więcej osiągniesz z pomocą miłych stów i pistoletu, niż używając tylko miłych słów. [Al Capone]


sob lip 04, 2009 3:55 pm
Wyświetl profil WWW
Grupa trzymająca władzę
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:42 pm
Posty: 24905
Lokalizacja: Za Wielka Woda
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
ano jakos nie bola :)

natomiast ze strony ktora pumex podal mnie sie podobaly 3:
black pearl
black level
reflections.
z tym ze jak tam klikalam na preview to nie widzialam zadnych mozliwosci cytowania wypowiedzi, nie widzialam wcale opcji "nowe posty od ostatniej wizyty" i tak dalej... to ja nie wiem... - bo moze ogolne wlasnosci forum przechodza na style...??
ten 360elite co juz jest mi sie tez podoba, ale tez w nim nie widze (nie potrafie znalesc??) wielu opcji...
tzn ja wiem ze to sie nie da wszystkiego na raz, ale pumex, jakbys zerknal na te 3 powyzsze i moze ktorys znich dolaczyl...?

a tak w ogole to zaskoczenie kompletne - tam nawet byl style "strawberry shortcake" z kreskowki mojej cory! hehehe! :)

update:
poskakalam sobie po stylach i tak. z tych ktore juz sa do wyboru:
elveron - nie ma albo nie umiem znalesc:
-cytowania,-ODPOWIEDZI w ogole, -opcji "nowe posty",-edycji postow
360 elite:
-cytowania, -edycji postow, -podpis sie zlewa z postem
codeblack:
-cytowania,-ODPOWIEDZI w ogole, -edycji postow

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"zycie jest za krotkie by zyc byle jak..."
* * *
"Love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we’ll change the world."/Jack Layton/


sob lip 04, 2009 4:11 pm
Wyświetl profil WWW
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
ja sie bardzo szybko przyzwyczajam do zmian i lubie zmiany, więc jestem na tak, znudził mi się stary sty, teraz korzystam ze stylu 4poziom i jest ok, awatarki na prawidłowym miejscu :) czekam tylko na szybka odpowiedz :D


sob lip 04, 2009 4:39 pm
Bezlitosny admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 2:51 pm
Posty: 9160
Lokalizacja: Gdańsk
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
no, 4 poziom spodobał mi się najbardziej, mimo, że nie jest ciemny, już do niego przywykłam :D

_________________
"If you can't say anything nice about somebody, don't say anything," Obrazek


sob lip 04, 2009 4:43 pm
Wyświetl profil
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 2:36 pm
Posty: 2021
Lokalizacja: Gdańsk
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
Serdunio, faktycznie coś jest nie tak z tymi szablonami, może się źle wgrały... dzisiaj już nie ogarnę, bo od trzech dni śpię po 4 godziny dziennie, ale jutro w to zajrze i zainstaluję tą szybką odpowiedź ;]

Edit:

Przyciski odpowiedzi itp powinny byc juz widoczne we wszystkich stylach, tyle ze w niektorych po ang. Doinstalowalem te trzy ktore Serdunio poleciła :)

_________________
Obrazek


sob lip 04, 2009 5:35 pm
Wyświetl profil WWW
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 8:30 am
Posty: 1987
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
ja bym prosiła o następujący wygląd: Serenity DarkBlue, bo ten mi najbardziej pasuje :)

_________________
Obrazek


sob lip 04, 2009 9:53 pm
Wyświetl profil WWW
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 5:56 pm
Posty: 15495
Lokalizacja: Wielkopolska
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
ustawilam sobie subsilver2 :) jeszcze tylko okienko szybkiej odp, i bedzie mozna znowu 'normalnie zyc' ;)

_________________
Abonent niedostępny być może do odwołania.


sob lip 04, 2009 10:31 pm
Wyświetl profil
Grupa trzymająca władzę
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:42 pm
Posty: 24905
Lokalizacja: Za Wielka Woda
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
a ja sie waham miedzy reflections i 360elite, i sama nie wiem :) osiolkowi w zloby dano ;) dzieki Pumex w kazdym razie :)) zeby ten 360elite mial jakis inny oddzielnik miedzy postem a podpisem, to chyba by byl definitywny number one :)
no i teraz jak kola pisze:
kola pisze:
jeszcze tylko okienko szybkiej odp, i bedzie mozna znowu 'normalnie zyc'
;)

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"zycie jest za krotkie by zyc byle jak..."
* * *
"Love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we’ll change the world."/Jack Layton/


ndz lip 05, 2009 1:40 am
Wyświetl profil WWW
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 8:30 am
Posty: 1987
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
ja mam do Pumex'a takie pytanko :) gdzie zginął kompost ??

_________________
Obrazek


ndz lip 05, 2009 7:41 am
Wyświetl profil WWW
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:29 pm
Posty: 3238
Lokalizacja: Gdańsk
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
wejdź na stronę główna a nie w zonę to wszystko znajdziesz


ndz lip 05, 2009 8:55 am
Wyświetl profil
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:26 pm
Posty: 4447
Lokalizacja: Łagiewniki nie święte!
Post Re: Postulaty do Adminów ;)
Brawo Aniazin! =D> Od razu mnie przekonałas z tym skojarzeniem hihihi

_________________
co nas nie zabije to wzmocni!


ndz lip 05, 2009 10:10 am
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 450 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Następna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF. sem pozycjonowanie stron seo phpbb3 styles