Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy Dzisiaj jest czw lis 23, 2017 4:40 am



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1185 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79  Następna
 Forumowa książka zażaleń 
Autor Wiadomość
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 5:56 pm
Posty: 15495
Lokalizacja: Wielkopolska
Post Re: Forumowa książka zażaleń
aga_adv, dzieki serdeczne :D usatysfakcjonowana sie czuje :mrgreen:

(nawiasem mowiac, zmiana tytulu tematu to byl moj pomysl :] wiec mam wielkie zaslugi, ha! ;) )

Pumex, jesli najblizszy drugi czwartek miesiaca bedzie wolny z powodu Pelagii, to ja uprzejmie prosze o wyznaczenie terminu zastepczego, zebysmy, prawda, mogli zgodnie z naszymi, nieprawdaz, prawami, wyrazic swoje bezcenne, nieprawda, opinie, o funkcjonowaniu tegoz forum.

_________________
Abonent niedostępny być może do odwołania.


pn wrz 28, 2009 5:00 pm
Wyświetl profil
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 2:36 pm
Posty: 2021
Lokalizacja: Gdańsk
Post Re: Forumowa książka zażaleń
Niestety nie znaleziono żadnego wolnego terminu, gdyż codziennie ktoś ma imieniny.

_________________
Obrazek


pn wrz 28, 2009 5:05 pm
Wyświetl profil WWW
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 5:56 pm
Posty: 15495
Lokalizacja: Wielkopolska
Post Re: Forumowa książka zażaleń
to jest pogwalcenie praw uzyszkodnikow [-X

_________________
Abonent niedostępny być może do odwołania.


pn wrz 28, 2009 5:10 pm
Wyświetl profil
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 2:36 pm
Posty: 2021
Lokalizacja: Gdańsk
Post Re: Forumowa książka zażaleń
Nie moja wina że codziennie ktoś ma imieniny.

_________________
Obrazek


pn wrz 28, 2009 5:16 pm
Wyświetl profil WWW
Grupa trzymająca władzę
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:42 pm
Posty: 24905
Lokalizacja: Za Wielka Woda
Post Re: Forumowa książka zażaleń
ej, a gdzie w regulaminie jest nadane prawo do marudzenia he? :) hihihi

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"zycie jest za krotkie by zyc byle jak..."
* * *
"Love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we’ll change the world."/Jack Layton/


pn wrz 28, 2009 5:34 pm
Wyświetl profil WWW
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 5:56 pm
Posty: 15495
Lokalizacja: Wielkopolska
Post Re: Forumowa książka zażaleń
ej, ale usterki zglaszac mozemy ;>

siedze na kompie mamy (IE) i mi sie 3 razy niedowyswietlilo w czasie tej wizyty na forum. i znowu - nikt poza mna nie korzysta z lacza, a ja mam otwarte tylko to jedno okno...

(musze jakos zapracowac na ten order od agi, nie? :tongue: )

_________________
Abonent niedostępny być może do odwołania.


pn wrz 28, 2009 5:36 pm
Wyświetl profil
Grupa trzymająca władzę
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:42 pm
Posty: 24905
Lokalizacja: Za Wielka Woda
Post Re: Forumowa książka zażaleń
e tam, poki sie po odswiezeniu naprawia to nie patrz na to :)))

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"zycie jest za krotkie by zyc byle jak..."
* * *
"Love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we’ll change the world."/Jack Layton/


pn wrz 28, 2009 5:38 pm
Wyświetl profil WWW
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 25, 2008 3:01 pm
Posty: 13915
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: Forumowa książka zażaleń
kola pisze:
(musze jakos zapracowac na ten order od agi, nie?

pracuj, pracuj :vhappy:


pn wrz 28, 2009 6:59 pm
Wyświetl profil
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 21, 2007 2:45 pm
Posty: 1151
Post Re: Forumowa książka zażaleń
No jakiż to piękny temta się rozwinął! :)


pn wrz 28, 2009 7:49 pm
Wyświetl profil
Grupa trzymająca władzę
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:42 pm
Posty: 24905
Lokalizacja: Za Wielka Woda
Post Re: Forumowa książka zażaleń
i nawet w zasadzie nie mozna sie przyczepic, bo dyskusja o tym co w temacie jak najbardziej :) hihihi :)

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"zycie jest za krotkie by zyc byle jak..."
* * *
"Love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we’ll change the world."/Jack Layton/


pn wrz 28, 2009 9:12 pm
Wyświetl profil WWW
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:34 pm
Posty: 4007
Lokalizacja: Żnin
Post Re: Forumowa książka zażaleń
tak sobie myslę, że nikt imienin nie ma 1 listopada, a może się mylę? #-o

_________________
"To żaden cud, że śpiewam i gram, to muzyka, którą w sobie mam.
Nogą o bruk i palcami o blat, wystukuję głośno każdy takt..."


wt wrz 29, 2009 7:20 pm
Wyświetl profil YIM
Szajkowiec

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:13 pm
Posty: 10649
Lokalizacja: Chrzanów
Post Re: Forumowa książka zażaleń
Wprost przeciwnie. Wszyscy.


wt wrz 29, 2009 7:27 pm
Wyświetl profil
Grupa trzymająca władzę
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 27, 2006 10:21 am
Posty: 12583
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post Re: Forumowa książka zażaleń
jak to nikt. Wszyscy Święci! :lol:

_________________
"Patrzeć prosto w Twoje oczy, to jak patrzeć prosto w słońce..."

http://www.jaroslawkozlowski.com Fotografia ślubna


wt wrz 29, 2009 7:28 pm
Wyświetl profil
Grupa trzymająca władzę
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 3:42 pm
Posty: 24905
Lokalizacja: Za Wielka Woda
Post Re: Forumowa książka zażaleń
:lol: :lol: hihihi.

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"zycie jest za krotkie by zyc byle jak..."
* * *
"Love is better than anger. Hope is better than fear. Optimism is better than despair. So let us be loving, hopeful and optimistic. And we’ll change the world."/Jack Layton/


wt wrz 29, 2009 7:34 pm
Wyświetl profil WWW
Szajkowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 26, 2006 2:36 pm
Posty: 2021
Lokalizacja: Gdańsk
Post Re: Forumowa książka zażaleń
Nie będę na cmentarze z laptopem latał.

_________________
Obrazek


wt wrz 29, 2009 8:37 pm
Wyświetl profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 1185 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79  Następna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF. sem pozycjonowanie stron seo phpbb3 styles